۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴

سرپرست فرمانداری رشت عنوان کرد؛

اولویت مدیریت پسماند در رشت

اولویت مدیریت پسماند در رشت

رشت- سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و گفت: ساماندهی و مدیریت پسماند رشت در اولویت کارها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر سه شنبه در نشست کمیته پسماند شهرستان اظهار کرد: ساماندهی و مدیریت پسماند در شهرستان رشت در اولویت کارها قرار دارد.

وی با اشاره با بیان اینکه بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت از برنامه زمانبندی جلوتر بوده و کارها با سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم مسئله سراوان در مسیر احیا و بازسازی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر تسریع در روند اتمام پروژه کود آلی لاکان بیان کرد: بهره برداری از کود آلی با ظرفیت کامل، بخشی از مشکلات پسماند رشت را حل می‌کند.

عاشوری با بیان اینکه مشکلات دهستان سراوان یکی پس از دیگری حل می‌شود، گفت: حل مشکل آب شرب، آسفالت و برق و دیگر مشکلات زیرساختی در سراوان پیگیری و در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات آب شرب در روستاهای این شهرستان بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مجری رفع مشکلات آب شرب از روستاهای گیلان و رشت است.

عاشوری با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: فرهنگ تفکیک زباله از مبدا چاره ساز مشکلات پسماند گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا، افزود: رفع معضل پسماند امری دستوری نیست و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید با احساس مسئولیت درباره آینده محیط زیست و ادامه چرخه طبیعی حیات با اراده جمعی برای حل زیر بنایی مسئله مشارکت کند.

کد خبر 5815671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha